Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

söndag 26 juni 2011

Semester del 1


Yes! Bara jobba imorgon och sen dra iväg på en veckas semester. Tar son nr2 med mig men lämnar mannen i huset hemma. Han får knega på en vecka till. Drar till käraste Dalarna och käraste mamma, pappa, son nr1, syster och bror med familjer, vänner, f.d. grannar........
Ska passa på att insupa lite P&L-stämning även om jag inte har någon biljett, umgås och må bra.
Vi hinner också med den årliga mettävlingen i Hissen innan vi styr kosan söderut igen. Då ska vi ha en dalmas med oss som ska vara inneboende en vecka och hålla son nr2 sällskap! Och efter ett litet återbesök på jobbet, närmare bestämt fyra dagar, stundar ytterligare fyra veckors ledighet....SKÖÖÖNT!!
Så långt semester del1. Fortsättning följer...... nog...... ;)

2 kommentarer:

  1. Maria Frid Selin28 juni 2011 kl. 19:40

    Ha en riktigt trevlig semester!! Ta många kort och njuuut! Hälsa Dalarna;-D Jag får mamma och pappa på besök i veckan, kommandes från Dalarna..
    HEJ!!

    SvaraRadera