Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

onsdag 6 juli 2011

Beroende

Jag gör det när jag vaknar, innan jag somnar, när jag lagar mat, ligger på stranden, cyklar till jobbet, på joggingturen, när jag tar en svängom med dammsugaren.....ja det vore nog enklare att tala om när jag inte gör det. Gör vad då, kan man ju undra.....någon gissning? :) Jag gör det inte i duschen och sällan när jag äter och inte när jag sover (jo ibland somnar jag faktiskt under tiden).
Jag älskar det. Är helt fast. Tar varje litet tillfälle i akt. När en tar slut fortsätter jag med nästa.....
Ska jag säga? JAG LYSSNAR PÅ LJUDBOK!! :D Underbara påfund! Jag kan ägna mig åt min favoritsysselsättning fast jag städar, diskar eller hänger tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar