Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

lördag 13 augusti 2011

Färgbyte igen!



Fast den här gången var det utomhus. Den blå husgrunden har nu äntligen blivit grå. Mannen målade, sonen trimmade och jag rensade både utomhus och i trädgårdsförråd. Det var en härlig eftermiddag i sensommarsolen! Förutom allt arbete hann vi med en skön pratstund och en god glasspaus!

Om det är någon som är lässugen kan jag varmt rekommendera författaren Elisabet Nemert. Jag älskar hennes sätt att skriva där hon kombinerar intrigen (som alltid utspelar sig i historisk miljö) med livskunskap. Trots att det är en roman du läser kan du få insikt och kanske svar på frågor som har med ditt liv att göra. Läs gärna mer på: http://elisabetnemert.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar