Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

tisdag 26 juli 2011

Vad finns att säga......


Jag är stum inför det som hänt.......
När det gäller de drabbade känns alla tankar futtiga och alla ord för små.........
När det gäller utövaren och det ofattbart makabra han gjort känns det som det inte är värt att skänka detta en enda tanke eller ett enda ord! Just för att han inte ska få den uppmärksamhet han eventuellt eftertraktar.
Så jag sitter stum....och tom.....
Men jag vet att när stumheten släppt, ska jag till min sista levnadsdag, med näbbar, klor och hög röst kämpa mot det som den mannen står för. Och jag hoppas att jag får sällskap!!

1 kommentar:

  1. Ja jag säger detsamma.. ge ingen uppmärksamhet.. utöva kärlek.. bry dig om dina medmänniskor.. Låt inte rädslan breda ut sig över vårt samhälle..

    SvaraRadera