Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

lördag 11 maj 2013

Naturens vernissage

Om jag går ut i naturen, speciellt den här årstiden, är det som att gå på vernissage; överallt ser jag underbara konstverk. Det är vackra linjer, mjuka former, magiska färger och trollska skuggor. Grönt är verkligen Moder Jords favoritfärg just nu och jag undrar hur många nyanser det egentligen finns....
Vill du också uppleva dessa konstverk har jag ett tips: gå långsamt........

Förra helgen gick jag ytterligare ett steg i Vedic Art-kursen och har nu hört alla de 17 principerna (med tillägg). Det här blev resultatet:

 
Enligt Carina Solöga säger tranan:

Var uttrycksfull och du når ditt mål. Din gåva är att inspirera andra med dina uttryck. "Vi hyllar livet - vårt liv är en enda dans" Och visst är livet en dans - en glädjens dans.

 Här kan du läsa mer:
http://www.vedicart.se/omvedicart/intro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar