Här kan du läsa om det jag tycker, tänker, kan , vill, måste, hoppas, drömmer om och.... sist men inte minst....sånt som gör mig glad. Kanske det kan glädja dig med....

Hur som helst så är du VÄLKOMMEN !

torsdag 11 juli 2013

Första doppet!

Idag klarade jag av sommarens premiärdopp och eftersom jag är en badkruka var det snabbt avklarat....när jag väl kom i, vill säga.....
Tillbringade resten av tiden på stranden på filten med en bok ( förstås!). Prickade dessutom in ännu ett gripande sommarprat. Idag var det Theodor Kallifatides tur och jag säger åter igen, LYSSNA, om du inte redan gjort det! 

Dagen avslutades med att mannens semester firades in med köttfärsbiffar på grillen. Tzatiki, oliver och feta.....

Imorgon väntas mor och far på besök, igen! Alltid lika kul :) Och på lördag firar vi moster 70 år.
Dessutom ska finvädret fortsätta 8-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar